Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Mail

Καλησπέρα,

Είμαι καινούρια στον χώρο της περιποίσης κάτω άκρων.
Δεν έχω εμπειρία και έχω συναντήσει κάποια θέματα στο πεντικιούρ.
Θα ήθελα να μου πείτε πότε δεν επιτρέπεται η χρήση του τροχού για το πεντικιούρ
και κυρίως σε ότι αφορά την φτέρνα.
Μια πελάτισσα μου έχει μύκητα στα πόδια και ακολουθεί ειδική συνταγή από δερματολόγο
με αλοιφές, οι οποίες ξεφλουδίζουν το σημείο.
Πως μπορώ να περιποιηθώ το σημείο αυτό;
Γίνετε χρήση ράσπας ή τροχού;
Ευχαριτσώ εκ των προτέρων.
Βιβή Σ.



Καλησπέρα Βιβη.. 


     Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά όσον αφορά το πεντικιούρ. Ο τροχός θέλει εκπαίδευση για το πως πρέπει να χρεισιμοποιηται και που, πχ. Θα πρέπει να γνωρίζεις εάν κάποιος από τους πελάτες σου πάσχει από νευροπαθεια, διότι μπορεί να του προκαλεσεις πολύ σοβαρή ζημιά, και αλλά πολλά ( απαγορεύεται ρητά η χρήση του τροχού στη φτέρνα ).
    Τώρα όσο αφορά τον  μύκητα, και αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό και πολυπολικό θέμα, διότι οι μύκητες έχουν μεγάλη ποικιλία  ως προς την μορφή τους, και η κάθε μορφή έχει συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης. Επίσης τα εργαλεία σου θέλουν αποστείρωση σε μεγάλη θερμοκρασία διότι ο μυκητας επιμένει. Όπως καταλαβαίνεις το αισθητικό πεντικιούρ απέχει κατά πολύ από το ορθοπεδικό, θέλει εκπαίδευση και πολύ διάβασμα.

Πάντα στη διάθεση σου..
Coco






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου