Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
Καλησπέρα σας,
είδα ένα άρθρο που έχετε αναρτήσει στο internet για τα νύχια των ποδιών.Έχω τραυματισμένα νύχια απο στενές και μυτερές μπότες.Αυτή ήταν η διάγνωση του δερματολόγου.Έχουν παραμορφωφεί όλα τα νύχια εκτός απο ένα.Κάποια έχουν γίνει σαν τόξο και άλλα(κυρίως τα μεγάλα δάχτυλα) έχουν μια κλήση.Ο γιατρός μου είπε ότι δεν φτιάχνονται,βέβαια δεν με παρέμπεψε σε κάποιον ειδικό.Θα ήθελα να ρώτησω τι μπορείτε να κάνετε στην περίπτωση μου καθώς και το κόστος για μια πλήρη θεραπεία?
Ευχαριστώ πολύ
Βιολέττα

Καλησπέρα Βιολέτα και συγνώμη για την καθυστέρηση.. έτσι όπως μου περιγράφεις την κατάστασή σου, τείνω λίγο έως πολύ στο συμπέρασμα ότι μάλλον έχεις προσβληθεί από παραμορφωτικούς μύκητες.. αλλά αυτό είναι καθαρά υποθετικό. Θα σου πρότεινα λοιπόν, ότι το καλύτερο για σένα θα ήταν να σε δω από κοντά για να έχω μία πλήρη κλινική εικόνα, να κάνουμε ένα καθαρισμό και να συζητήσουμε αναλυτικά για το πρόβλημά σου. το κόστος του καθαρισμού είναι 31.20euro. θα περιμένω νέα σου..

coco

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου